Stanovení způsobu záznamu vytvářeného textu písemné maturitní práce ve školním roce 2021/2022
V souladu s § 19, odst. 3 vyhlášky č. 177/2009 Sb., o bližších podmínkách ukončování vzdělávání ve středních školách maturitní zkouškou, ve znění pozdějších předpisů, stanovuji následující podmínky pro způsob záznamu vytvářeného textu písemné práce podle § 14a a 14c.
a) písemná práce z českého jazyka a literatury
Žák zapíše čitelně rukou text písemné práce do záznamového archu, který obdrží od zadavatele v učebně. Bude se jednat o vlastnoručně psaný text napsaný modře nebo černě dostatečně silně a nepřerušovaně píšící propisovací tužkou.
Stránky záznamového archu budou očíslovány. Žák obdrží celkem 3 listy (stránky s čísly 1 až 6).
Bezprostředně po uplynutí časového limitu převezme zadavatel od žáka kompletní záznamový arch (včetně nevyužitých, tedy nepopsaných listů).
b) písemná práce z cizího jazyka (anglický, německý a francouzský jazyk)
Žák zapíše čitelně rukou text písemné práce do záznamového archu, který obdrží od zadavatele v učebně. Bude se jednat o vlastnoručně psaný text napsaný modře nebo černě dostatečně silně a nepřerušovaně píšící propisovací tužkou.
Stránky záznamového archu budou očíslovány. Žák obdrží celkem 3 listy (stránky s čísly 1 až 6).
Bezprostředně po uplynutí časového limitu převezme zadavatel od žáka kompletní záznamový arch (včetně nevyužitých, tedy nepopsaných listů).
V Roudnici nad Labem, dne 3. ledna 2023
Mgr. Petr Dobeš, ředitel školy